دل نوشته ها
مدير سايت: نفســـــم مریــــــم

دل نوشته ها

درون دل که پیدانیست پراززندان وزندانیست

تورامحکوم دل کردم نمیدانم دلیلش چیست؟

سبب شاید همین باشد بدون تو نباید زیست

 *

*

*

*

هیچ فردی در دنیا سرش شلوغ نیست،

همه چیز بستگی به "اولویت هایش"دارد،

شاید در اولویت اولش نیستی که با بهانه های مشغولیت زندگی

بهت قولی برای زمان دیگر میدهد...

*

*

*

*

چـرا آدمـــا نميـــدونن بعضــــــــی وقتهــــا خـــــداحافـــــظ يعنـــــــی:

نــــذار برم

يعنـــــــی بــرم گــــردون

سفــــت بغلـــــم کـــن.. ... ..

ســـــرمو بچـــــسبـــون به سينــــه ت و
بگــــــو

خداحافــــظ و زهــــر مـــار

بيخــــــود کــــردی ميگی خداحافـــــظ
مگـــــه ميـــذارم بــــری؟!!

مــــــگه الکيــــــــه!!!

*

*

*

*

در نگاهت چیزیست که نمی دانم چیست! مثل ارامش بعد از یک غم مثل بوی نم بعد از باران در نگاهت چیریست که نمی دانم! من به ان محتاجم.......

*

*

*

*

کاش بودی و میفهمیدی وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد!

لطفاهی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟!

دلتنگی معنی ندارد... درد دارد...

*

*

*

*

شاید دل من عروسکی از چوب است ، مثل قصه ی پینوکیو محبوب است

اما چه دماغی داره این بیچاره ، از بس که نوشته ” حال من هم خوب است ” !

 

 

*

*

*

*

دیروز که فریاد زدی دوستت دارم ******* گفتم بلندتر نمی شنوم****** امروز که دره گوشم گفتی دیگه دوستت ندارم ******* گفتم آرام بگو بقیه می شنوند

*

*

*

*

صدایت درگوشم زمزمه می شود
نگاهت درذهن مجسم ...
ولی من
تو را
می خواهم
نه خیالت را ..

*

*

*

*

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره سايت

  • * حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

    مریمم عمر منه ، نباشه میمیرم !

تصاوير منتخب 2

* حــــــــــــــــــکمران * شـــــــــــــــیبان *

عاشقانه هایی پیش کش به مریمم

لينک هاي مفيد

اطلاعات سايت